SPIS PUBLIKACJI:
Kolasińska-Morawska K., Sułkowski Ł., Brzozowska M., Morawski P., 2025, Transport w Smart City - zrównoważony transport w zdrowiej tkance miejskiej, Dąbrowa Górnicza, Akademia WSB - w druku
Kolasińska-Morawska K., Sułkowski Ł., Miasto – ewolucja fenomenu koncentracji ludności [w:] Kolasińska-Morawska K., Sułkowski Ł., Brzozowska M., Morawski P., 2025, Transport w Smart City - zrównoważony transport w zdrowiej tkance miejskiej, Dąbrowa Górnicza, Akademia WSB - w druku
Kolasińska-Morawska K., Morawski P., Bugajski J.,Transport samochodowy w Smart City [w:] Kolasińska-Morawska K., Sułkowski Ł., Brzozowska M., Morawski P., 2025, Transport w Smart City - zrównoważony transport w zdrowiej tkance miejskiej, Dąbrowa Górnicza, Akademia WSB - w druku
Brzozowska M., Kolasińska-Morawska K., Morawski P., 2025, Intelligent applications of packaging in the era of sustainable development intelligent packaging applications for the sustainable development era, "Comparative Economic Research" - w druku
Brzozowska M., Kolasińska-Morawska K., 2025, Adopting the ESG concept into the university ecosystem from a generation z perspective, "Economics and Enviroment" - w druku
Sułkowski Ł., Kolasińska – Morawska K., Brzozowska M., Morawski P., Seliga R., 2025, Managing the digital transformation of K-12 education: research findings, "Economics and Sociology" - w druku
Ciesielska A., Kolasińska-Morawska K., Brzozowska M., Sułkowski Ł., Morawski P., 2024, Zrównoważony rozwój a e-commerce - perspektywa pokolenia Z, "Przegląd organizacji", Nr 3., DOI: 10.33141/po.2024.03.05 - Przegląd Organizacji - 2024/3
Kolasińska-Morawska K., Brzozowska M., Sułkowski Ł., Morawski P., 2024, A perspective on women’s leadership in the logistics industry in the face of the challenges of economy 5.0, Trochymiak B. (red.) IMPROVISUS, 12th Women in Logistics Forum International Conference 2024, 3-5 June, Warsaw, p. 36 - 43. Wersja elektorniczna: Full_Papers_2024_WLF_PL.pdf
Brzozowska M., Kolasińska-Morawska K., Morawski P., Sułkowski Ł, Seliga R., 2024, Enhancement of international managerial competencies through business simulation training: The Marketplace simulacrum, "Journal of International Studies" ss. 126-149, DOI:10.14254/2071-8330.2024/17-4/8
Kolasińska-Morawska K., Brzozowska M., Morawski P., 2024, Mobile digital technologies as an integrator of the logistics of transport services in Smart City, "Engineering Management in Production and Services", 16 (4), ss. 96-115, DOI:10.2478/emj-2024-0035
Sułkowski Ł., Kolasińska – Morawska K., Brzozowska M., Morawski P., Seliga R., 2024, Application of e-learning platforms by higher education institutions during the COVID-19 pandemic: The Polish perspective, „Human Technology” - https://doi.org/10.14254/1795-6889.2024.20-3.2
Brzozowska M., Kaczmarska-Krawczak J., Kolasińska-Morawska K., Stroińska E., 2024, Women leaders in logistics for the economy 5.0, "Economics and Sociology", vol. 17.No 3, s. 135-157, DOI: 10.14254/2071-789X.2024/17-3/8
Brzozowska M., Kaczmarska-Krawczak J., Kolasińska-Morawska K., Stroińska E., 2024, Social capital and the competitiveness of logistic enterprises in the post-pandemic period of Society 5.0, Krakow Review of Economics and Management, 3(1005), s. 43-61. http://dx.doi.org/10.15678/krem.2379
Brzozowska M., Dziedzic D., Kolasińska – Morawska K., 2024, Resilient supply chains as a way to survive the Covid-19 pandemic, Management Sciences – New Horizons, Wyd. UJ, Kraków, s. 59-73.
Zając A., Kolasińska-Morawska K., Seliga R., Jończyk J.A., Włodarkiewicz W., 2023, Impact of Pandemic Covid-19 on the Internationalization Processes of Universities in the Perspective of Own Research, Law, Education, Security, vol. 121, iss.4, s. 701-721. http://dx.doi.org/10.52694/ThPSR.121.30
Kolasińska-Morawska K., Opach M., Sułkowski Ł., Jończyk J.A., Seliga R., 2023, Emergency Management in Mountain Rescue Using Unmanned Aerial Vehicles, International Journal of New Economics and Social Sciences, vol. 24, no.8, s. 61-76. http://dx.doi.org/10.5604/01.3001.0054.5463
Brzozowska M., Kolasińska-Morawska K., Morawski P., Sułkowski Ł, 2023, Artificial-intelligence-powered customer service management in logistics industry, EBER 11 (4), p.109-121, https://doi.org/10.15678/EBER.2023.110407
Kolasińska – Morawska K., 2023, Strategie badań mieszanych [w:] . Ł. Sułkowski, R. Lenart-Gansiniec (red.) Metody badań mieszanych w zarządzaniu, Dąbrowa Górnicza, Akademia WSB ISBN: 978-83-67673-00-6; ISBN: e-book 978-83-67673
Kolasińska – Morawska K., Ziółko M. (red.), 2023, Zrównoważona logistyka, Warszawa, CeDeWu, ISBN 978-83-8102-689-5
Goreczka M., Kolasińska – Morawska K., 2023, Innowacyjne opakowania w dobie wyzwań zrównoważonego rozwoju. [w:] Kolasińska – Morawska K., Ziółko M. (red.), Zrównoważona logistyka, Warszawa, CeDeWu, ISBN 978-83-8102-689-5
Kolasińska – Morawska K., Brzozowska M., Dziedzic D., 2023, Innovations in last mile logistics - analysis of customer satisfaction with the service of delivery logistics operators using parcel machines, LogForum Issue 19(3)/2023, article 7, p. 411-422, DOI: 10.17270/J.LOG.2023.852
Brzozowska M., Kaczmarska-Krawczak J., Kolasińska-Morawska K., Stroińska E., 2022, Competences 4.0 in the logistics sector against the challenges of sustainable digital transformation of the economy in the Polish perspective, Silesian University of Technology Publishing House "Organization and Management Series " No. 162 http://dx.doi.org/10.29119/1641-3466.2022.162.3
Kolasińska-Morawska K., Sułkowski Ł. (red.), 2022, Logistyka oczami kobiet, Difin, Warszawa 2022.
Kolasińska-Morawska K., 2022, Dbałość o klienta w procesie obsługi logistycznej. [W:] Kolasińska-Morawska K., Sułkowski Ł. (red.), Logistyka oczami kobiet, Warszawa, Difin, s. 97-127.
Kolasińska-Morawska K., Sułkowski Ł., Buła P., Brzozowska M., Morawski P., 2022, Smart Logistics-Sustainable Technological Innovations in Customer Service at the Last-Mile Stage : the Polish Perspective, "Energies", vol. 15, iss. 17, s. 1-34; https://doi.org/10.3390/en15176395
Sułkowski Ł., Kolasińska-Morawska K., Brzozowska M., Morawski P., Schroeder T., 2022, Last Mile Logistics Innovations in the Courier-Express-Parcel Sector Due to the COVID-19 Pandemic, "Sustainability", vol. 14, iss. 13, s. 1-25; https://doi.org/10.3390/su14138207
Brzozowska M., Kaczmarska-Krawczak J., Kolasińska-Morawska K., Stroińska E., 2022, Zarządzanie zasobami ludzkimi w logistyce w świetle problemów społeczno – gospodarczych [w:] Rokicki T. (red.) Znaczenie logistyki we współczesnym świecie. Wpływ COVID-19 transport, magazynowanie, zarządzanie procesami, łańcuchy dostaw. Wyd. SGGW. (ISBN: 978-83-8237-079-9) s. 7-18. https://www.wydawnictwosggw.pl/s/aktualnosci/id/22/
Sułkowski Ł., Kolasińska - Morawska K., Buła P., Seliga R. i Morawski P., 2022, E-learning: technology in teaching logistics, International Journal of Contemporary Management, vol. 58 iss. 4, s. 14-22 eISSN 2449-8939 DOI: https://doi.org/10.2478/ijcm-2022-0013
Sułkowski Ł., Kolasińska-Morawska K., Seliga R., Buła P., Morawski P., 2021, Sustainability Culture of Polish Universities in Professionalization of Management, „Sustainability”, vol. 13, iss. 24, s. 1-22
Kolasińska-Morawska K., Brzozowska M. and Morawski P., 2021, Digitization of Student Experience during the SARS-CoV-2 Pandemic – the Polish Pperspective [w:] Soliman (red.), Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference IBIMA 23-24 November 2021, Seville, Spain, King of Prussia, PA: International Business Information Management Association (ISBN: 978-0-9998551-7-1) – strona internetowa: https://ibima.org/accepted-paper/logistic-customer-service-innovations-in-the-courier-express-parcel-sector-forced-by-the-covid-19-pandemic-the-polish-perspective/
Kolasińska-Morawska K., Brzozowska M. and Morawski P., 2021, Logistic customer service innovations in the Courier-Express-Parcel sector forced by the COVID-19 pandemic [w:] Soliman (red.), Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference IBIMA 23-24 November 2021, Seville, Spain, King of Prussia, PA: International Business Information Management Association (ISBN: 978-0-9998551-7-1) – strona internetowa: https://ibima.org/accepted-paper/logistic-customer-service-innovations-in-the-courier-express-parcel-sector-forced-by-the-covid-19-pandemic-the-polish-perspective/
Stroińska E., Kolasińska – Morawska K., Brzozowska M., Pytel M., 2021, Postcovidowa wizja pracy nauczyciela akademickiego w przyszłości. [W:] Mendryk I. (red.) Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowej przestrzeni fizycznej i społecznej, Warszawa: Difin s. 349-360.
Brzozowska M., Kolasińska – Morawska K., Stroińska E., Pytel M., 2021, Rekalibracja dydaktyki wobec wyzwań ery post-COVID-19. [W:] Pituła B., Konieczny J. (red.), Zdalna edukacja – epizod czy trwały ślad. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, s. 193-208.
Ł. Sułkowski, R. Lenart-Gansiniec, K. Kolasińska-Morawska (red.), 2021, Metody badań ilościowych w zarządzaniu, Łódź, Wyd. Społeczna Akademia Nauk [on-line]
Kolasińska – Morawska K., 2021, Operacjonalizacja zmiennych. [w:] . Ł. Sułkowski, R. Lenart-Gansiniec, K. Kolasińska-Morawska (red.) Metody badań ilościowych w zarządzaniu, Łódź, Wyd. Społeczna Akademia Nauk, s. 95-122
Sułkowski Ł, Kolasińska-Morawska K., P. Morawski (red.), 2021, Koloryt wspomnień, Wyd. SAN, Łódź (ISBN: 978-83-66781-02-3)
Kolasińska – Morawska K., Brzozowska M., 2021, Czarny łabędź SARS-CoV-2 impulsem wirtualizacji procesów zarządczo – dydaktycznych Uczelni w Polsce. [w:] „Media i Społeczeństwo”, nr 14/2021, Wyd. Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, (ISSN: 2083- 5701, e-ISSN: 2545-2568)
Sułkowski, Ł.; Kolasińska-Morawska, K.; Seliga, R.; Morawski, P., Smart Learning Technologization in the Economy 5.0—The Polish Perspective. Appl. Sci. 2021, 11, 5261. https://doi.org/10.3390/app11115261.
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Danuta Janczewska, Marta Brzozowska, 2020, Edukacja logistyczna jako imperatyw kreowania nowoczesnych metod zarządzania w Industry 4.0. [w:] Przedsiębiorczość – Edukacja, Wyd. Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Nr 16(2) Kraków ss. 259 – 299 (ISSN 2083-3296)
Sułkowski Ł., Seliga R., Buła P., Kolasińska-Morawska K., 2020, Professionalization of University Management in Poland, „Administraţie şi management public”, no 35, s. 167-183
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Chyc Oliwia, 2020, Kindermarketing jako skuteczna koncepcja marketingu budowania lojalności klienta [w:] red. K. Kolasińska-Morawska, M. Brzozowska, D. Janczewska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XXI, zeszyt 3, Wyd. SAN, ss. 165 – 182 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Grzybowska Anna, 2020, Technologizacja sprzedaży czyli koncepcja długiego ogona w praktyce [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, M. Brzozowska, D. Janczewska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XX, zeszyt 3, Wyd. SAN, ss. 183 – 198 (ISSN 2543-8190)
Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska – Morawska, Marta Brzozowska, 2020, The topic of logistics customer service in the light of the Industry 4.0 concept. [w:] Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu. red. M. Kowalska, A. Szwajlik, Wyd. PWE, Warszawa ss. 11 – 17 (ISBN: 978-83-208-2396-7)
Serhii Lyeonov, Svitlana Bilan, Inna Tiutiunyk, Katarzyna Kolasińska-Morawska, 2020, Public Policy Efficiency Of Unshadowing Economic Activity Of Businesses [w:] IBIMA (ISBN: 978-0-9998551-4-0)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2019, Klient 4.0 – metody i techniki obsługi w dobie wirtualizacji [w:] red. A. Woźniak, M. Rybaczewska , „Studia i Monografie” Wyd. SAN Łódź ss. 89 – 106 (ISBN: 978-83-64971-65-5)
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski, 2019, Inkluzja nowych technologii w logistyce [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Ł. Sułkowski, P. Morawski, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XX, zeszyt 12, cz. II, Wyd. SAN, ss. 177 – 189 (ISSN 2543-8190).
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Łukasz Sułkowski, Marta Brzozowska, 2019, Leadership and the role of women in the success of logistics companies [w:] International Entrepreneurship Review, Vol. 5, No. 4, Cracow University of Economics, Vol. 5, No. 4 ss. 93 – 107 (ISSN 2543 – 4934).
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Łukasz Sułkowski, Paweł Morawski, 2019, New technologies in transport in the face of challenges of Economy 4.0 [w:] Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Seria Transport, Wyd. Politechnika Śląska, Vol. 102 ss. 73 – 83 (ISSN 0209-3324).
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Marta Brzozowska, Monika Pytel 2018, Zarządzanie marką uczelni przez pryzmat logistycznej obsługi klienta. [w:] red. Z. Patora – Wysocka, J. Szandurski, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIX, zeszyt 12, cz. II, Wyd. SAN, ss. 441 – 458 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Magdalena Fogel 2018, Zarządzanie relacjami z klientem w oparciu o metodykę merchandisingu na przykładzie sieci sklepów Komfort. [w:] red. Z. Patora – Wysocka, J. Szandurski, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIX, zeszyt 12, cz. II, Wyd. SAN, ss. 459 – 478 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Przemysław Fernówka 2018, Logistyka na rzecz obsługi klienta. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, P. Morawski, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIX, zeszyt 5, cz. III, Wyd. SAN, ss. 9 – 27 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Przemysław Fernówka 2018, Zastosowania technologii Cloud Computing w branży meblarskiej. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIX, zeszyt 5, cz. III, Wyd. SAN, ss. ss. 437 – 451 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Marta Brzozowska, 2018, Nowe technologie a edukacja logistyczna wobec wyzwań gospodarki 4.0. [w:] red. Ł. Sułkowski, K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIX, zeszyt 5, cz. I, Wyd. SAN, ss. 279 – 292 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Marta Brzozowska, 2018, Współczesne wyzwania w transporcie samochodowym w obliczu wdrożenia koncepcji Przemysłu 4.0. [w:] red. Ł. Sułkowski, P. Morawski, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIX, zeszyt 5, cz. II, Wyd. SAN, s. 365 – 379 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Iga Studzińska, 2018, Integrated Communication in Business Transactions of the Internet Space. [w:] red. Muzahim Al. Noorachi, Bartłomiej Stopczyński, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIX, zeszyt 6, cz. III, Wyd. SAN, ss. 111 – 125 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska-Morawska, 2018, Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań innowacyjnych technologii w jednostkach handlowych. [w:] red. Muzahim Al. Noorachi, Łukasz Sułkowski, „Marketing we współczesnej gospodarce” Wyd. Difin, ss. 59 – 79 (ISBN 978-83-8085-689-9)
Andrzej Bujak, Katarzyna Topolska, Katarzyna Kolasińska – Morawska (red.) 2018, Logistyka w naukach o zarządzaniu.cz. 1., Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIX, zeszyt 11, cz. III, Wyd. SAN (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska- Morawska, Grzegorz Mazurkiewicz, 2018, Realizacja koncepcji zrównoważonego transportu na przykładzie żeglugi śródlądowej na górnej Łabie. [w:] „Gospodarka Materiałowa i Logistyka”, Materiały „Współczesne wyzwania logistyki – materiały elektorniczne”, nr 7, ss. 155 – 167 (ISSN 1231-2037).
Damian Kędziora, Wojciech Piotrowicz, Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2018, Employee development and leadership perception in the polish service delivery centres. [w:] Foundation of Management, Sciendo, Vol. 10, ss. 123 – 134 (ISSN 2080-7279)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Monika Pytel, 2017, E-learning – technologia w edukacji. [w:] red. R. Patora, K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVIII, zeszyt 4, cz. I, Wyd. SAN, ss. 275 – 294 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Marta Brzozowska, 2017, Wirtualizacja łańcucha dostaw – technologizacja na rzecz logistyki. [w:] red. R. Patora, K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVIII, zeszyt 4, cz. I, Wyd. SAN, ss. 471 – 484 (ISSN 2543-8190)
Natalia Chuchraj, Katarzyna Kolasińska – Morawska, Marta Brzozowska, 2017, Wirtualizacja zarządzania procesami logistycznymi w zintegrowanych łańcuchach dostaw. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, P. Morawski, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVIII, zeszyt 4, cz. II, Wyd. SAN, s. 385 – 394 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Marta Brzozowska, Katarzyna Staniszewska 2017, Safety Management in the Face of Logistics 4.0 Challenges. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVIII, zeszyt 4, cz. III, Wyd. SAN, ss. 199 – 210 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Marta Brzozowska, 2017, Smart Logistics Solutions of E-commerce in Family Business. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVIII, zeszyt 6, cz. II, Wyd. SAN, s. 417 – 434 (ISSN 2543-8190)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Łukasz Sułkowski, Paweł Morawski, 2017, Agility in customer service using cloud based CRM systems and enterprise collaboration tools. [w:] red. Ana Jurcic, Dijana Oreski, Mihaela Mikic, „Economic and Social Development, 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development” Wyd. Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Croatia, s. 72-81 (ISSN 1849-7535)
Łukasz Sułkowski, Katarzyna Kolasińska – Morawska, Paweł Morawski, 2017, The Internet of Things – a Physical Logical and Business Model. [w:] „International Journal of contemporary management” Wyd. Jagiellonian University Press, Kraków, ss. 263-284 (ISSN 2449-8920)
Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska – Morawska, Marta Brzozowska, 2017, Zarządzanie konkurencyjnością mikroprzedsiębiorstwa w aspekcie kreowania strategii sukcesu. [w:] red. K. Łukasik, A. Puto, Wyd. „Wyzwania i Perspektywy przedsiębiorczej organizacji. Koncepcje i Metody zarządzania”, tom II, Wyd. Politechnika Częstochowska, s. 124 – 134 (ISBN 978-83-65179-88-3)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2016, Dzieci w XXI wieku – implikacje z badań nad rolą i znaczeniem dziecka w procesach zakupowych gospodarstw domowych [w:] „Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku”, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, Numer 460 Wyd. UE, Wrocław s. 189 – 198 dla (ISSN 1899 – 3192)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2016, Informacja – Komputeryzacja – Robotyzacja w realizacji procesów logistycznych. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVII, zeszyt 11, cz. III, Wyd. SAN, s. 191 – 205 (ISSN 1733-2486)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Monika Pytel, 2016, Dziecko przyszłym studentem – komunikacja relacyjna Uczelni Wyższej na przykładzie projektu edukacyjnego AKADEMIA P@o-Linka [w:] red. Roman Patora, Katarzyna Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVII, zeszyt 11, cz. II ,Wyd. SAN, s. 307 – 322. (ISSN 1733-2486)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Przemysław Fernówka, 2016, Wykorzystanie metodyki Scrum przy implementacji systemów informatycznych na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej [w:] red. Roman Patora, Katarzyna Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVII, zeszyt 11, cz. II Wyd. SAN, s. 195 – 207. (ISSN 1733-2486)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2016, Visual merchandising skierowany do dzieci reprezentacją innowacyjnych rozwiązań relacyjnych [w:] red. Andrzej Pomykalski, Dominika Kaczorowska – Spychalska Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVII, zeszyt 9 część III , Wyd. SAN, s. 57 – 74. (ISSN 1733-2486)
Katarzyna Kolasińska-Morawska, 2016, E-konsument nowej generacji wyzwaniem przedsiębiorstw w XXI. [w:] Wyd. „Studia Ekonomiczne”, zeszyt 255/2016,Wyd. UE Katowice, s. 28 – 36, (ISSN 2083 – 8611)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2015, Logistyczna obsługa klienta a wizerunek przedsiębiorstwa [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVI, zeszyt 9 cz. III, Wyd. SAN, s. 113 – 128 (ISSN 1733 – 2486)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2015, Dystrybucja reprezentacją zarządzania dostępnością oferty [w:] Muzahim Al.-Noorachi, Katarzyna Kolasińska – Morawska (red.), „Marketingowe zarządzania satysfakcją klienta”, Wyd. SAN, Wyd. „Studia i Monografie”, Nr 63, s. 113 – 151, Nr 63, s. 207 – 255, (ISBN 978-83-64971-17-4)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2015, Zintegrowana komunikacja marketingowa [w:] Muzahim Al.-Noorachi, Katarzyna Kolasińska – Morawska (red.), „Marketingowe zarządzania satysfakcją klienta”, Muzahim Al.-Noorachi, Katarzyna Kolasińska – Morawska (red.), „Marketingowe zarządzania satysfakcją klienta”, Wyd. SAN, Wyd. „Studia i Monografie”, Nr 63, s. 207 – 255. (ISBN 978-83-64971-17-4)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2015, Zarządzanie relacjami z klientem – CRM [w:] Muzahim Al.-Noorachi, K. Kolasińska – Morawska (red.), „Marketingowe zarządzania satysfakcją klienta”, Muzahim Al.-Noorachi, Katarzyna Kolasińska – Morawska (red.), „Marketingowe zarządzania satysfakcją klienta”, Wyd. SAN, Wyd. „Studia i Monografie”, Nr 63, s. 207 – 255, (ISBN 978-83-64971-17-4)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2015, Children and the Internet – that is – communication “pajdocration” [w:] red. Andrzej Pomykalski, Dominika Kaczorowska – Spychalska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVI, zeszyt 12 cz. III, Wyd. SAN, s. 81 – 94, (ISSN 1733 – 2486)
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2015, Młody konsument w erze informacji – postawy i zachowania pokolenia XXI wieku [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, R. Patora Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVI, zeszyt 9 cz. II, Wyd. SAN, s. 83 – 99
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2015, Metody współczesnego marketingu w przedsiębiorstwie [w:] Sułkowski Ł., Sokołowski J. (red.), „Metody zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem”, Wyd. „Studia i Monografie”, Nr 61, SAN, ISBN: 978-83-64971-13-6, s. 366 – 408 – 2015.
Katarzyna Kolasińska-Morawska, 2015, Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta w wielowymiarowej rzeczywistości. [w:] red. A. Styś, A. Dejnaka, „Research Journal”, The Wroclaw School of Baking, Vol. 15 No 3. June 2015, s. 355 – 362 – dla ISSN 1643 – 7772, e-ISSN 2392 – 1153
Katarzyna Kolasińska-Morawska, 2015, Wirtualna przestrzeń Internetu miejscem zakupów dóbr FMCG. [w:] „Handel Wewnętrzny”, 2/355 marzec – kwiecień, s. 197 – 20
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2014, Klient jako wykładnik sukcesu placówek handlowych. [w:] red. Muzahim Al.-Noorachi, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XV, zeszyt 4, cz. II, Wyd. SAN, ISSN 1733 – 2486, s. 93 – 107.
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2014, Wsparcie informatyczne procesów obsługi klienta w placówkach służby zdrowia. [w:] red. Raczkowski K. Patora – Wysocka Z.., Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XV, zeszyt 6, cz. III, Wyd. SAN, s. 175 – 188
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2014, Success and entrepreneurship in the eyes of polish emigrants in the British Isles. [w:] red. Sułkowski Ł., „Journal of Intercultural Management”, Vol. 6, No 4. , December 2014, Wyd. SAN, p. 245 -262.
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2014, Logistyczna obsługa klienta w dystrybucji. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XV, zeszyt 5 cz. III, Wyd. SAN, s. 9 – 25.
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2014, Wpływ perswazji komunikatów reklamowych na zachowania młodego konsumenta. [w:] red. Mariola Świderska, Wyd. „Pedagogika rodziny”, tom IV, zeszyt 4, Wyd. SAN, s. 67 – 76
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2014, Metody marketingu placówek handlowych. [w:] Otto J. (red.), Wyd. Difin, „Metody zarządzania marketingowego”. s. 211 – 243
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2014, Merchandising w placówkach handlowych. [w:] red. Muzahim Al.-Noorachi, Wyd. „Studia i Monografie”, Nr 54, Wyd. SAN, s. 201 – 232
Katarzyna Kolasińska-Morawska, 2014, Multimedialne instrumentarium komunikacji wsparciem procesowego zarządzania relacjami na przykładzie sieciowych przedsiębiorstw. [w:] Dworak J., Boguszewicz – Kreft M., Magier – Łakomy E., „Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw”, Zeszyty naukowe Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Tom 37/2014,Wyd. WSB, s. 37 – 51
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2014, Etyka w procesach sprzedaży wobec wyzwań technologii opartych o Internet w XXI wieku. [w:] red. Ł. Sułkowski, G. Ignatowski, Wyd. „Studia i Monografie”, Nr 53, Wyd. SAN, s. 23 – 38
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2014, E-learning as a teaching method for logistics. [w:] red. Z. Kurasiński, K. Szeląg, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XV, zeszyt 5, cz. I., Wyd. SAN, s. 153 – 163
Katarzyna Kolasińska-Morawska, 2014, Innowacyjne technologie internetowe w relacjach z E-konsumentem na przykładzie sieciowych przedsiębiorstw handlowych. [w:] Zeszyty naukowe Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, zeszyt 4 (42)/2014,Wyd. WSB, s. 167 – 177
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2013, Logistics customer service in online sales of fast-movingconsumer goods on the example of network retail companies. [w:] K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIV, zeszyt 7, Wyd. SAN, s. 139 – 150
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2013, Wykorzystanie Internetu jako instrumentu wsparcia komunikacyjnego w procesie kształtowania wizerunku sieciowych placówek handlowych, „Handel Wewnętrzny”, Maj – Czerwiec (A)/ 3, tom 2, s. 212 – 218
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2013, Celebryci jako współuczestnicy procesu budowy marki przedsiębiorstwa. [w:] red. Muzahim Al.-Noorachi, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIV, zeszyt 2, Wyd. SAN, s. 123 – 137
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2013, Marka narzędziem budowy wizerunku przedsiębiorstwa rodzinnego. [w:] red. Roman Patora, Muzahim Al.-Noorachi, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIV, zeszyt 2, Wyd. SAN, s. 105 – 122
Katarzyna Kolasińska-Morawska, 2012, Wykorzystanie instrumentarium komunikacji marketingowej w procesie kształtowania wizerunku na przykładzie sieci detalicznych [w:] Zeszyty naukowe Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, zeszyt 31/2012,Wyd. WSB, s. 213 – 224
Katarzyna Kolasińska-Morawska, 2012, Logistyczna obsługa klienta kwantyfikatorem skuteczności realizacji procesów zarządzania relacjami w XXI wieku, „Logistyka” 5/ 2012, s. 94 – 99
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2012, E – konsument stymulatorem zmian w procesach dystrybucji realizowanych przez sieciowe przedsiębiorstwa detaliczne w obszarze logistyki. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIII, zeszyt 16, Wyd. SAN, s. 107 – 128
Katarzyna Kolasińska – Morawska, Paweł Morawski, 2012, Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem. [w:] red. E. Wiśniewski, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIII, zeszyt 10, Wyd. SWSPiZ, s. 43 – 62
Katarzyna Kolasińska-Morawska, 2012, 21st Century Technology as a Stimulator of Change in Distribution Processes, on the Example of Retails Chains. [w:] W: Bylinko L., Jakubiec M., Kubański M. (red.), „Zarządzanie XXI w.”, tom II: Zarządzanie logistyką i jakością, Wyd. Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Bialej, ISBN 987-83-62292-11-0 (całość), 987-83-62292-19-6 (II tom), Bielsko-Biała, s. 107-122
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2012, Merchandising sensoryczny zintegrowanym instrumentarium wspomagającym oddziaływanie przedsiębiorstw na zachowania klientów w placówkach handlowych. [w:] red. Muzahim Al.-Noorachi, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XIII, zeszyt 2, Wyd. SWSPiZ, s. 67-97
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2011, Merchandising z kreacją atmosfery jako forma komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży. [w:] red. M. Trippner, Muzahim Al.-Noorachi, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XII, zeszyt 5, Wyd. SWSPiZ, s. 53-65
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2011, RFID jako wsparcie procesów obsługi klienta w systemach logistyki dystrybucji. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XII, zeszyt 9, Wyd. SWSPiZ, s. 171-182
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2010, Rola i znaczenie operacjonalizacji opakowań w procesach przemieszczania dóbr. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XI, zeszyt 6, Wyd. SWSPiZ, s. 113-124
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2010, Obecność centrów logistycznych w Polsce – zakres wykorzystania atutu centralnego położenia kraju łączącego wschód z zachodem oraz północ z południem Europy. [w:] red. K. Kolasińska – Morawska, Wyd. „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XI, zeszyt 6, Wyd. SWSPiZ, s. 193-207
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 2008, Czynniki wpływające na wizerunek marki korporacyjnej przedsiębiorstw na przykładzie marek sieci detalicznych [w:] pod red. J. Kall, B. Sojkin, Wyd. „Zarządzanie produktem – teoria, praktyka, perspektywy”, Wyd. AE, Poznań, s. 627-633
Katarzyna Kolasińska – Morawska,1998, Sponsorowany, sponsorowana, „Marketing Polska” Nr 9 (25), s. 24
Katarzyna Kolasińska – Morawska, 1997, Spędź jeden dzień ze swoim klientem, „Marketing Polska” nr 9 (14), s. 18